De wereld is gevallen voor mind control

 

Tijdens het bewind van Joseph Stalin voerde de Russische fysioloog Ivan Pavlov experimenten uit naar de effecten van stress op dieren. Hij ontdekte dat als een dier met verschillende soorten stress tegelijk in slaap zou vallen, het dier uiteindelijk catatonisch zou worden en niet meer zou reageren. In dit stadium ontdekte Pavlov dat hij het dier alles kon laten doen wat het wilde, omdat het volledig gehoorzaam werd.

Toen Stalin de laatste samenvatting van Pavlovs onderzoek las, sloot hij het manuscript en zei: “Je hebt de revolutie gered!” Wat betekent dat technieken voor het manipuleren van de geest met behulp van stressoren mensen onder Sovjetregering volledig gehoorzaam en vatbaar kunnen maken.

We staan ​​ook al veel langer onder op trauma gebaseerde mind control dan iemand zich kan voorstellen. Bovenal is de media-industrie ontworpen om onze dagelijkse stressrespons te vergroten. Het gaat niet alleen om corrupt NIEUWS, bedoeld om met regelmatige tussenpozen perceptuele stress te veroorzaken bij niet-geïnformeerde slachtoffers, maar ook om entertainmentmedia (entertainment).

De tovenaars van Hollywood verstrengelen de planeet in een web van geweld, duisternis en kwaad. Het film maken van de meeste digitale platforms is een vorm van constante angst waarvan is bewezen dat het het zenuwstelsel doorbreekt en de staat van loskoppeling normaliseert.

En in deze afstandelijke staat van “gefaciliteerde remming door herhaald trauma”  wordt het getraumatiseerde slachtoffer van PTSS (iedereen die deze mind control-rommel bekijkt) volledig ontvankelijk voor bevelen, intimidatie en dwang van waargenomen autoriteit. Het is ook bewezen dat stimulerende middelen deze aandoening verergeren. Gif veroorzaakt dezelfde angst in het lichaam als het zien van een vampier die iemands hoofd afbijt.

Mensen worden overspoeld met een enorme tsunami van medisch en wetenschappelijk gif, met ononderbroken media-aandacht gebaseerd op angst. Het einddoel is altijd om te voorkomen dat een gewoon persoon gepast reageert op angst, simpelweg omdat hij altijd bang is. Hoe meer je bang bent, hoe meer je zenuwstelsel er niet goed op kan reageren.

De gecoördineerde overname van de samenleving door onze social engineers is niets meer dan een op angst gebaseerde psychologische manipulatie.

Bange individuen bevinden zich onder de diepste vorm van op trauma gebaseerde mind control en geloven tegelijkertijd dat ze de meest gezonde, intelligente en logische zijn. Ze fungeren daarom als brandstof voor wederzijdse vernietiging van alle anderen.

“Tijdens de gewelddadige scènes in de films, zou onze geest weg willen rennen, maar we zitten en kijken toe. Het programmeert het zenuwstelsel om in de toekomst niet meer te reageren op een dreiging of aanval.”

Dwang

De wereld is gevallen voor mind control. Het idee om alle kinderen, alle jongeren, op te nemen in een algemeen programma dat wordt beheerd door een leider of leiders. Dit idee is zo oud als Plato, en mogelijk zelfs ouder, maar nergens ter wereld was het haalbaar totdat Noord-Duitsland, onder het militaire bewind van Pruisen, dit in 1818 deed.

Dergelijke programma’s zijn op verschillende plaatsen aangekondigd, maar ze zijn nooit eerder met succes uitgevoerd, omdat het idee alleen al gek en inherent zo schadelijk is dat mensen in de wereld gewoon de wet niet gehoorzaamden. Alleen de kennis die op Duitse bodem is opgedaan, heeft aangetoond dat het mogelijk is om onafhankelijke mensen om te vormen tot HUMAN RESOURCES en deze mensen incompetent te maken, te stoppen met holistisch denken, waardoor ze kunnen worden gebruikt om gespecialiseerde tools voor management of wetenschappelijk management te creëren.

Horace Mann werd ingehuurd door de spoorweg- en kolenindustrie in New England om de leerplicht af te dwingen. Als jonge ambitieuze politicus was hij niet geïnteresseerd in onderwijs. In 1852 slaagde hij erin de leerplichtwet door te drukken. Toen deze wet echter eenmaal in de staat Massachusetts was ingevoerd, verspreidde deze zich heel, heel langzaam naar andere staten. Het duurde nog 15 jaar voordat het tweede landgoed volgde. Het viel dus niet zo goed in de smaak bij het populistische deel van Amerika.

Ouders waren tegen leerplicht en namen soms zelfs hun toevlucht tot geweld. De belangrijkste reden waarom Amerikanen zich tegen leerplicht verzetten, was de wijdverbreide perceptie dat dwang weinig te maken had met onderwijs en heel veel met controle. Hun vermoedens waren gegrond.

Er zijn letterlijk duizenden boeken, van 1880 tot 1920, die beschrijven hoe fabrieken, kerkgemeenschappen en jongeren op scholen wetenschappelijk kunnen worden getransformeerd. Op scholen nam het een zeer mechanische vorm aan, onder invloed van wetenschappelijke techniek.

 

ik zag

 

  • Verwarring op elke school. Mensen haasten zich wanneer de bel gaat om de pauzes te markeren. De ervaring van mentale ontwikkeling die door de eeuwen heen is opgedaan, laat zien dat deze plaatsvindt met sterke concentratie, niet met versnippering van de aandacht.
  • Positie in de klas – je zult een kind geen dokter vinden, hoe onwetend hij ook is, om naar school te gaan met kinderen met een lage sociale status.
  • Passiviteit is geweldig – de school is een fabriek voor het creëren van passiviteit in relatie tot intellectuele plannen, idealen, ideeën. Ze moeten worden gewist, geordend en gedisciplineerd om iets te kunnen doen.
  • Emotionele afhankelijkheid – de helft van de schoolgaande kinderen die op een zeer gevoelige leeftijd van hun ouders worden opgehaald, wordt emotioneel afhankelijk van “op het hoofd aaien”, glimlachen en het vermijden van beledigingen / aanvallen.
  • Intellectuele afhankelijkheid – Ondanks de retoriek van het tegendeel, zijn studenten die hebben geleerd om voor zichzelf te denken een nachtmerrie voor leraren. De taak van de leraar is niet alleen om stukjes informatie over te brengen die niet in twijfel mogen worden getrokken, maar ook om te leren hoe deze stukjes informatie te combineren. De leerling mag het niet alleen doen, maar krijgt te horen hoe iemand anders het heeft gedaan.
  • Voorlopig zelfrespect – dit is eigenlijk gerelateerd aan cijfers, testscores en erkenning door de leraar. Je hebt het recht om positief over jezelf te denken als een autoriteit je het juiste signaal geeft. Aan de andere kant, wanneer autoriteit je veroordeelt, is de enige manier om positief over jezelf te denken, een ‘buitenstaander’ te worden, een verschoppeling.

 

Bron: Globaal bewustzijn

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: