“lol” poppen programmering van pedofilische satanische kinderen
Sommige ouders ontdekten dat het dompelen van sommige LOL-poppen in ijskoud water ondergoed of vreemde symbolen zoals pizzapunten onthulde. Hier is een blik op deze poppen en hoe ze in de grotere agenda passen.
Poppen zijn momenteel een van de best verkochte poppenlijnen ter wereld. En met het feit dat de meeste meisjes in de wereld minstens één pop hebben (velen van hen hebben de hele collectie), betekent dat enorme aantallen. MGA, het moederbedrijf van de poppenlijn, heeft sinds de lancering in 2016 meer dan $ 5 miljard aan verkopen van LOL Dolls gecompenseerd. Ze verkocht zelfs nietjes zoals Barbie en Pokemon.
Een van de meest populaire producten van dit merk – LOL Surprise! – had een nogal vervelende “verrassing” in de winkel voor degenen die poppen in koud water onderdompelden: ondergoed, bondage-geïnspireerde outfits en rare “tatoeages”. Verschillende ouders die begrijpelijkerwijs bezorgd en doodsbang waren voor deze poppen, plaatsten verschillende video’s op internet waarin ze deze poppen onderdompelen in water. De resultaten zijn even schokkend als walgelijk. Hier is een voorbeeld.
Na onderdompeling in koud water onthult deze pop ondergoed met veters en jarretelgordels. Dit kan op geen enkele manier worden aangezien voor een zwempak. In tegenstelling tot Barbie-poppen, zijn de gelaatstrekken en lichaamsverhoudingen van de LOL-pop gemaakt om op kinderen en baby’s te lijken. Dus degenen die hebben nagedacht over deze vreemde, niet-geadverteerde gimmick zijn ziek in hun hoofd.
Deze pop draagt standaard netkousen en dat is al te gek. Bij onderdompeling in water verschijnt “piercing” ondergoed. Een dambordpatroon verschijnt ook op de achterkant van het hoofd. Zoals uitgelegd in eerdere artikelen, is het een belangrijk symbool voor de occulte elite.
De poppen
Deze pop draagt een complete visnetoutfit compleet met een choker en hoge laarzen (of wat dan ook). Deze is een jongen. Zelfs toen wekte het controverse op, omdat de makers tijd besteedden aan het maken van de geslachtsdelen van kinderen. Raad eens wat er gebeurt als je het in water onderdompelt. Op zijn rug verschijnt een stuk pizza.
Het is al bekend dat “kaaspizza” een codewoord is dat door pedofielen wordt gebruikt om een kind p *** n te beschrijven. Voor degenen onder jullie die denken dat deze pizza er is omdat “kids houden van pizza” kijk eens goed naar deze volgende foto. Deze pop heeft een stuk pizza op haar geslachtsdelen. De boodschap is hier duidelijk. Na onderdompeling in water verschijnen geometrische vormen op de arm van deze pop (het is niet bekend wat ze vertegenwoordigen). Er is ook een dambordpatroon op de achterkant van het hoofd van de pop en een plak pizza op zijn rug.
Er zijn er nog veel meer, maar je snapt het plaatje. Als reactie op de verontwaardiging die door deze poppen werd veroorzaakt, gaf de MGA een verklaring af waarin werd toegegeven dat “een klein aantal poppen ongepaste kleding of markeringen had” en “corrigerende maatregelen” nam voor hun ontwerpen. Deze verklaring verklaart niet waarom het bedrijf de tijd, moeite en middelen heeft genomen om deze niet-geadverteerde “functie” aan deze poppen toe te voegen. Een ding is zeker, ze wisten precies wat ze deden. Van de maker van Bratz Dolls, Isaac Larian, CEO van MGA Entertainment. MGA is ‘s werelds grootste particuliere speelgoedbedrijf. Het is eigendom van Isaac Larian, een miljardair die zijn fortuin verdiende met de introductie van de Bratz Dolls in 2001. Deze poppen kregen ook veel kritiek vanwege… nou ja, kijk ze maar eens aan. Bratz-poppen.
Baby brats poppen
Er zijn ook Baby Bratz-poppen. Ik moest controleren of deze poppen echt waren. En ze bestaan. De afgelopen jaren hebben professionals uit verschillende vakgebieden serieuze waarschuwingen afgegeven over deze poppen. BRATZ-poppen hebben controverse gewekt in de consumentenwereld met hun primaire campagne, die reclame maakt voor kleine poppen met grote, geanimeerde ogen, reuzen, vol glanzende lippen en kleine neuzen die provocerende (sommigen zeggen zelfs “sletten”) outfits dragen waarvan de grootste zorg in het leven is winkelen.
De implicaties van hun overdreven sexy imago en schijnbaar alledaagse aspiraties deden veel critici zich afvragen waarom jonge meisjes zulke eigenschappen hadden – van wie velen jonger waren dan zelfs in de “pre-puberale” fase. Ten eerste is Barbie duidelijk een vrouw – lang en dun met een microscopisch kleine taille en grote borsten. Maar ze wordt op de markt gebracht als een onafhankelijke vrouw, zonder echtgenoot of familie, en Barbie heeft veel verschillende beroepen waar jonge meisjes gemakkelijk naar zouden moeten streven, zoals dokter, dierenarts, atleet of winkeleigenaar.
Bratz
De Bratz daarentegen zijn opzettelijk (en verontrustend) zo gemaakt dat jonge meisjes zichzelf kunnen voorstellen als Bratz Dolls. Hun lichamen, die veel kleiner en kinderlijker zijn dan die van barbie’s, zijn slim geconstrueerd om meer in verhouding te staan tot hun jonge gebruikers. Zoals McAllister intelligent uitlegt: “Dit primaat van uiterlijk boven bezit wordt weerspiegeld in Bratz. Vergelijk de slogan van Barbie, “We’re into Barbie”, met Bratz, “Girls with a Passion for Fashion.
Deze slogans weerspiegelen het verschil tussen het bezitten van een pop en leven en eruitzien als een pop. “Ezoïcumrapport is een aankondiging. Volgens het rapport van de American Psychological Association,” Een van de bijzonder schadelijke effecten van het voortdurend worden blootgesteld aan seksuele afbeeldingen van meisjes, is dat individuen en de samenleving kan worden “getraind” om seksuele meisjes als “verleidelijk” te zien en te bestempelen. Beelden van voortijdige seksualiteit bij meisjes kunnen dienen om misstanden als uitbuiting van kinderen, kinderprostitutie en kinderhandel te normaliseren.’ Andere speelgoedbedrijven hebben ook zeer twijfelachtig speelgoed uitgebracht.
De troll doll
De Troll Doll, een ander stuk speelgoed, zorgde voor een enorme hoeveelheid speelplezier nadat werd ontdekt dat een “geheime” knop op de bovenkant van de pop ervoor zorgde dat deze verschillende hijgende en giechelende geluiden maakte. Ondanks deze ‘cheque’ trok Hasbro de Troll-pop uit de schappen nadat 300.000 mensen een petitie hadden ondertekend waarin ze het speelgoed beschuldigden van kindermishandeling door een knop te plaatsen waardoor ze tussen haar benen moest giechelen. Kortom, welke excuses deze bedrijven ook geven, en wat de ‘fact-checking’ ook zegt, ze weten precies wat ze doen als ze dit speelgoed aan kinderen verkopen. Ze doen dit al jaren en weten heel goed hoe deze dingen kinderen beïnvloeden.
Deze poppen maken deel uit van een breder programma om pedofilie en de seksualisering van minderjarigen te normaliseren. 2 jaar geleden analyseerde ik de Cardi B WAP-muziekvideo en de Netflix Cuties-film, die ook op maat zijn gemaakt om deze doelen te bereiken. Ze willen kinderen zo vroeg mogelijk kennis laten maken met seksualiteit omdat deze flikkers willen dat de relatie tussen kinderen en volwassenen normaal en acceptabel wordt.
Op grotere schaal willen ze kinderen bevrijden van de zalige onschuld van de jeugd om hen te dwingen tot een verwrongen versie van volwassenheid gericht op de zieke waarden van de occulte elite. In 2020 moeten ouders meer dan ooit waakzaam zijn over de producten en media die hun kinderen consumeren. Omdat de elite bedrijven achter deze producten niet het beste willen voor uw kinderen. Ze willen precies het tegenovergestelde.
En tot slot de kers op de taart.
Deze poppen worden “alternatieven” genoemd. Babymonsters, demonen, zombies, vampiers, hybriden, zelfs foetussen… wie koopt er zulke enge en misvormde poppen? We leven in een zieke wereld… Elke dag zien we meer en meer, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat dit slechts “complottheorieën” zijn.