De rode ruiter van de Apocalyps nadert en wordt gepromoot
Het tijdschrift Vogue begon zijn geschiedenis in de 19e eeuw en is al tientallen jaren het nummer één tijdschrift. Beyoncé, die in verband is gebracht met het promoten van verschillende occulte symbolen, werd gefotografeerd voor zijn nieuwste cover .
Fotografen en grafisch ontwerpers werken op hun beurt aan projecten met invloedrijke, under the hood mystiekkracht en nu verscheen er plotseling een ruiter van de Apocalyps van een zeer onverwachte kant.
Beyoncé is serieus in wat ze altijd doet en begrijpt alle procedures. Tegelijkertijd, als gewone figuren uit de showbusiness meestal gewoon de Illuminati-gebaren kopiëren, en zo hun eigen waarde winnen onder de onnozele, dan neemt Beyoncé alles op een volwassen manier op, zodat een soort serieuze maçonnieke graadsymboliek in de media wordt getoond.
Beyonce
De grootste buzz rond Beyonce was bij de 59e Grammy Awards, waar de zangeres in vreemde antieke kleding verscheen:
Daarna waren niet alleen complottheoretici onder de indruk, maar ook roddelbladen en iedereen vroeg aan elkaar: waar wachten we nu op en wat betekent dit? Sommige complottheoretici zagen de Afrikaanse godin Oshun, onderdeel van Hekate, in de outfit, maar iedereen was het erover eens dat dit een soort ritueel was.
En nu is de zangeres, een 22-voudig Grammy-winnaar, verkleed als rode ruiter voor de cover van ‘s werelds beste vrouwenmagazine. Toeval? De perceptie van een kunstenaar?
Het bleek dat er nog een rijder op de cover van Renaissance, Beyoncé’s nieuwe album , staat :

Het paard is transparant, op een zwarte achtergrond, dus dit is ofwel een hint van de Derde Ruiter, die zwart zal zijn, ofwel een hint van toekomstige problemen met elektriciteit, aangezien het paard van binnenuit is doorzeefd met bliksem.
Over het algemeen twijfelen veel analisten er niet aan dat zowel de Vogue-hoes als de albumhoes deel uitmaken van een of ander ritueel. Een ritueel dat hoogstwaarschijnlijk geassocieerd wordt met de nadering van een verschrikkelijke oorlog.