GTB nieuws 17 september 2022

Sept. 17., 2022 (betekeningsvol)
GTB 698 d

9/11. VALSE VLAG OPERATIE VAN DE CABAL.

Het vliegtuig wat niet was, bij het Pentagon. Alweer belazerderij.
Ook het vierde vliegtuig, met telefoontjes van passagiers naar hun geliefden was belazerderij, maar slecht afgewerkt, te vlug, te haastig.

De passagiers vochten de hijackers de tent uit en het vliegtuig stortte neer, boorde zich diep in de grond en boze tongen beweerden dat het vliegtuig verdween in de zachte ondergrond. Alleen een groot gat en verder niets, geen lijken, geen koffers en geen vliegtuig. Ohh ja, 8 mijl verder een hoop schroot met een niet kloppende vliegtuigmotor. Waarschijnlijk had men zich vergist met de plaats van de dumping…..en ook met de grootte van de motor….

Het klopt ook hier niet. De telefoontjes waren niet mogelijk, het vliegtuig vloog te snel volgens de gegevens om zich te identificeren bij de telefoon connectie apparatuur aan de palen op de grond. Dit werd bewezen door een Japanse universiteit. Connecties onmogelijk.

Toch toverden men hele emotionele gesprekken, van mensen die afscheid van elkaar gingen nemen.
Er klopte van al die verhalen niets. Zelfs de vliegtuig registratie nummers bestonden niet. ( foutje), die werden pas een half jaar tot anderhalf jaar later in gebruik genomen, geregistreerd.

Die vliegtuigen waren niet eens van de vliegvelden opgestegen, dat kun je ook niet als je niet geregistreerd bent. Dan waren vooraf alle kapers bekend en geholpen met paspoorten en verblijfsvergunningen. Zij werden gedekt door de CIA, die zorgden dat er geen kink in de kabel kon komen, bij het zorgvuldig opzetten van gefalsificeerde gebeurtenissen, om later te bewijzen, dat deze groep zich op verschillende plekken had voorbereid op de kaping….

De Bush familie zat in het complot in samenwerking met de CIA en de mossad van IsraĆ«l. Die hadden ook een meerdere filmploegen in verschillende straten bij de trade centers. Zij maakten de perfecte opnamen van de inslagen van de holografische planes. Echter ook daar was een foutje, meerdere foutjes. Een van de vleugels van het vliegtuig hologram verdween even achter een gebouw 200 meter verderop…. ??????

Het was een zeer duidelijke fout, die men niet opmerkte. Ook het verdwijnen van het vliegtuig in het gebouw, alsof het een grote ontbijtkoek in vloog. Dat kan natuurlijk niet bij een stuk of tien stalen pijlers van 12 cm stalen i profielen., die zeer dicht op elkaar geplaatst waren.

Ook de snelheid van de planes, zoals reeds gezegd, was onmogelijk. Dat is een zeer grote fout, men had de planes veel langzamer moeten laten vliegen om geloofwaardig te blijven.
Dan de kerosine. Zulke gigantische ontploffingen veroorzaakt die kerosine niet. Een straaljager gebruikt slechts zeer weinig kerosine.

De kerosine wordt gebruikt voor de pers rotors en niet voor de straalmotor, dat is gewoon lucht. Verplaatsing van samengeperste lucht.
Dat weten veel mensen niet. Al die verhalen over dure kerosine gebruik van vliegtuigmotoren is waanzin en belazerderij.

De maximale temperatuur van kerosine bij verbranding haalt bij lange na niet de 1000 graden ( het zelf ontbranding punt is 220 graden.)
Kantoor brand is max 900 graden. Staal smeltpunt is 1500 graden. En dan hebben wij het nog niet eens over 12 cm dik staal.

GTB.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.